rss
youtube
twitter
pinterest
flickr
gplus
linkedin
facebook
instagram
Tumblr
ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ - RADIOLOGY NEWS
...and other stuff
Home
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΝΟΜΟΙ
ΒΙΒΛΙΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Tuesday, July 14, 2015
Οι ιατροί του μέλλοντος μπορεί να εκπαιδεύονται με ολογράμματα..
Α medical school is partnering with Microsoft to bring their augmented-reality headsets to the classroom.
Δείτε εδώ το βίντεο
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Popular Posts
Εντατικό σεμινάριο στη μαστογραφία
“Advanced Course on Multimodality Detection and Diagnosis of Breast Diseases”. by LAZLO TABAR
VISIUS Surgical Theatre
Επιβάλλεται στην ιατρική σήμερα η εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για την επίτευξη των καθημερινών ιατρικών πράξεων. Απολαύστε έ...
MRI σχεδιασμένο για παιδιά...
18ο Ετήσιο Συνέδριο Ακτινολόγων Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Λόγω της εκλογικής αναμέτρησης στις 20 Σεπτεμβρίου το Συνέδριο μετατίθεται στις 3 & 4 Οκτωβρίου 2015 . Επίσης, η καταληκτική ημε...
Labels
Ελλαδα
(101)
Συνεδρια
(99)
Διεθνη
(65)
Αναζητηση εργασιας
(10)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
(10)
Εκπαιδευση
(6)
mri
(3)
βιβλια ακτινολογιας
(3)
ct scanner
(2)
ΦΕΚ
(2)
Νομοι
(1)
Blog Archive
►
2016
(14)
►
October
(4)
►
May
(4)
►
April
(1)
►
February
(4)
►
January
(1)
▼
2015
(53)
►
November
(5)
►
October
(6)
►
September
(8)
▼
July
(1)
Οι ιατροί του μέλλοντος μπορεί να εκπαιδεύονται με...
►
June
(9)
►
May
(3)
►
April
(7)
►
March
(2)
►
February
(6)
►
January
(6)
►
2014
(35)
►
December
(4)
►
November
(1)
►
October
(5)
►
September
(14)
►
June
(1)
►
May
(3)
►
February
(3)
►
January
(4)
►
2013
(12)
►
October
(1)
►
May
(4)
►
April
(4)
►
March
(1)
►
January
(2)
►
2012
(37)
►
December
(1)
►
November
(2)
►
October
(2)
►
September
(11)
►
August
(5)
►
May
(4)
►
April
(6)
►
February
(2)
►
January
(4)
►
2011
(75)
►
November
(1)
►
October
(1)
►
September
(4)
►
June
(17)
►
May
(9)
►
April
(6)
►
March
(14)
►
February
(11)
►
January
(12)
FACEBOOK
Find us on facebook
Discover Radiology Today...
Followers
Copyright © 2014 ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ - RADIOLOGY NEWS
0 comments:
Post a Comment